Miten keräämme tietoja?

Keräämme henkilötietoja ensisijaisesti käyttäjän antamien tietojen, kuten tarjouspyyntölomakkeen, kautta. Keräämämme tiedot voivat sisältää muun muassa nimen, yhteystiedot ja asennusprojektin yksityiskohdat.

Miten käytämme tietoja?

1. Tarjouspyyntöjen välittäminen

Käyttäjän antamia tietoja, kuten yhteystietoja ja projektin yksityiskohtia, välitetään yhteistyökumppaneillemme tarjouspyyntöjen toteuttamiseksi.

2. Palvelun kehittäminen

Käytämme kerättyjä tietoja analysoidaksemme palvelun tehokkuutta ja kehittääksemme käyttäjäkokemusta.

3. Lakisääteisten velvoitteiden täyttäminen

Henkilötietoja käsitellään myös soveltuvien lakien ja säädösten edellyttämien velvoitteiden mukaisesti.

Miten suojaamme tiedot?

Käytämme tietojen suojaamiseen nykyaikaisia teknisiä ja organisatorisia toimenpiteitä, kuten salausta, pääsynhallintaa ja tietoturvatarkastuksia. Tiedot tallennetaan turvallisille palvelimille, ja niitä käsittelevät vain valtuutetut henkilöt.

Tietojen säilyttäminen

Säilytämme henkilötietoja vain niin kauan kuin se on tarpeen palvelun tarjoamiseksi ja lakisääteisten velvoitteiden täyttämiseksi. Tiedot poistetaan turvallisesti säilytysajan päättyessä.